Baby im back!

Hej! Jag o en kompis kollade bloggar en kväll och jag insåg en sak, det var typ tusen år sen jag skrev något här!! Så jag skrev in en mejladress, slumpade ett lösenord och voilà! Ni kanske undrar vad som hänt, jag bytte skola och jag och speddy gled isär och nu har vi ingen kontakt:(.... Ja som sagt jag bytte skola och typ andra dagen skaffade jag en ny fiende (typiskt mig!), på rasten satt jag på en bänk på skolgården och det kom fram en tjej till mig och frågade mig om hon som då var min fiende hade varit elak och det hade hon ju. Så vi blev bästisar och det har alltid varit vi två och så har vi haft några andra med också fast det har nästan alltid varit olika personer:P. Nu är det vi två och min fd fiende, de är de bästa vänner jag kan tänka mig xD, jag har haft en så söt, gigantisk kanin, men han rymde i våras:( nu har jag två marsvin o försöker fjäska till mig en egen hund! Jag har just börjat träna agility med dingo o jag har en tävling på lördag(bra planerat, va?) Aja, tänkte ta upp bloggen igen så läs vidare😋😋 byebye

Kommentarer finns här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0