Halloween

Visst är det härligt ska försöka fixa party i år hunden får ochså va med då det är så kul för honom att få träffa mina kompisar ska köra på nåt i stil med nåt dött eller nån djävul kan ochså tänka mig jokern i the dark night en av världens bästa filmer de andra världens bästa filmer är marvel filmerna speciellt xmen och wolverin. Men jag her beställt ett JÄTTESTORT sminkpaket som jag och min bästis ska dela på så jag vill va nåt som man måste sminka sig mycket för att kunna föreställa och hunden ska vara vampyr eller spöke eller varulv det är nog lättast well slut för den här gången syns snart // LizzieFile:Jack-o'-Lantern 2003-10-31.jpg

Kommentarer finns här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0